RAJZOLJ MESÉT! – 2022-es férfi kézilabda-Európa-bajnokság

RAJZOLJ MESÉT!

A Watch Games. See More csapata rajzpályázatot hirdet 7-10 éves gyermekek számára. Ahogyan a 2022-es férfi kézilabda-Eb is több lesz, mint egy egyszerű sportesemény, ez a rajzpályázat is túlmutat egy hagyományos rajzos kezdeményezésen.

MIÉRT IS FOGJATOK CERUZÁT?
Mert közösségi élményekben gondolkodunk, nemcsak a torna alatt, hanem az azt megelőző időszakban is: a célunk az, hogy ez az Európa-bajnokság és az addig elvezető, várakozással és készülődéssel teli út, valamint programjaink mindenkit megmozgassanak és maradandó élményeket okozzanak.
A pályázat végén nemcsak kézzel fogható végeredményt, de egy tematikus animált mesét is kapunk – az Európa-bajnokságot és a kézilabdasportot népszerűsítendő.

MENETREND
1. lépés: meghatározzuk a rajzok témáját azzal, hogy elkezdünk és néhány mondatban megfogalmazunk egy történetet számotokra, a mese innen kezdődik el.

2. lépés: ezt a történetet kell folytatnotok és befejeznetek a rajzokkal, a megadott karakterekkel, a fantáziátokat és kreativitásotokat felhasználva.

3. lépés: a zsűri, valamint a közönségszavazás révén kiválasztjuk a 7 legjobb rajzot, és az azokon szereplő karaktereket.

4. lépés: a győztes rajzokból a WGSM csapatával együttműködő BOOKR Kids animált mesefilmet készít az ábrázolt karaktereket felhasználva, amelyet végül online jelentet meg.

FELÜTÉS – INNEN INDULJON A TE MESÉD IS!

Az óra mindjárt elüti a 60. percet, a másodpercmutató elindult utolsó körére. Az állás: döntetlen. A játékosok mindkét oldalon még egyszer nekiveselkednek, megtörlik homlokukat, összeszedik maradék erejüket, mert győzni szeretnének. A mi csapatunk is: muszáj még egyszer összekapaszkodni. A közönség talpon: olykor a légyzümmögést is lehet hallani a feszült csendben, a másik pillanatban már mindenki ugrál és ordibál a pálya mellett. A csilláron is lógnak, mindenki erre a meccsre várt.

A pálya szélén cserejátékosaink egymásba kapaszkodva figyelik, ahogyan a többiek küzdenek. Kapusunk hatalmasat véd, az utolsó támadás a miénk: nincs más választás: a labdát valahogy be kell juttatni a kapuba….

Karaktereink (a pályán elfoglalt pozícióval):

  • (Farkas)kutya – irányító
  • Macska – átlövő
  • Béka – átlövő
  • Nyúl – szélső
  • Róka – szélső
  • Medve – kapus
  • Bika – beálló
  • ÉRTÉKELÉS

    A négytagú zsűri a beérkezett pályázatok közül a 6 legjobb rajzot választja ki. Emellett a Facebook-oldalunkon közönségszavazás indul, amelynek győztes rajza szintén bekerül a mese alapját képező rajzok közé.

    (Nem véletlen, hogy 6+1 rajzot és karaktert választunk ki, ezzel utalunk egy kézilabdacsapat pályán lévő játékosainak számára.)
    A zsűri tagjai : Keresztesi József, a mese írója, Zsigmond Tamara, a mese narrátora, Sipos Adrián válogatott kézilabdázó és Kirsner Erika, a Magyar Kézilabda Szövetség alelnöke.
    KIKRE SZÁMÍTUNK?

    A rajzpályázatban 2011 és 2014 között született gyermekek vehetnek részt, a szülők, gondviselők hozzájárulásával.

    TECHNIKAI FELTÉTELEK:

    · A rajzokat A/4-es papírra kérjük elkészíteni, hagyományos technikával, azaz színes vagy grafit ceruzával, zsírkrétával, filccel. Fontos, hogy a rajzon jól kivehető karakterek szerepeljenek.

  • A rajzokat online formában kell feltölteni a meghatározott felületre.
  • Jó minőségű, szkennelt vagy lefotózott képet kérünk feltölteni.
  • Saját karaktert készítsetek, ne már létező mesefigurákat rajzoljatok le. Utóbbi kizáró ok.
  • Több karakter esetén lehetőség szerint egy oldalon csak egy szerepeljen, méghozzá nagy méretben megrajzolva, s azokat tömörítve, PDF-formátumban kell feltölteni a megadott felületre.
  • Az állatok „emberformában” legyenek megrajzolva, vagyis két lábon, egyenesen állva.
  • Egy e-mail címmel csupán egy alkalommal, összesen maximum 7 darab fájlt lehetséges feltölteni.

  • MEGJELENÉS

    Az animált mesét a WGSM hivatalos Youtube-csatornáján, Facebook és egyéb közösségi médiafelületein, valamint a BOOKR Kids felületén, az ingyenesen letölthető Mesetár könyvtár-alkalmazásban is bemutatjuk. Az online mese végén interaktív feladatok szerepelnek majd.v
    A projekt végén környezettudatos alapanyagból nyomtatott mesefüzet készül, amely az Európa-bajnokság arculatához illeszkedik majd, és reprezentatív ajándékként szolgálja a torna sikerességét.

    DÍJAZÁS

    A 7 győztes nyereménye egy-egy tablet, valamint az elkészült nyomtatott mesefüzet.

    IDŐTARTAM:

    Pályázni 2021. április 26-tól május 16-ig lehet.

    A rajzokat elektronikus formában ERRE A FELÜLETRE kell feltölteni.

    Adatkezelési tájékoztató

    Nyereményjáték szabályzat
    Jegyek