Sportmarketing: kreatív díjat nyert közösségi kampányunk
A 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokság magyarországi szervezőbizottsága nyerte el a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing tagozatának egyik szakmai elismerését. A legkreatívabb közösségi médiaprojekt a Watch Games. See More. kampánya lett, büszkék vagyunk rá.
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal ismerte el a legjobb sportmarketing megoldásokat. A cél, hogy a kommunikációs szakemberek megmutassák és megismerjék a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb hazai kampányait és az abban rejlő üzleti értéket.
A legértékesebb sportolók között nem, a csapatok között viszont találunk kézilabdás érdekeltséget: a Ferencváros labdarúgócsapata mögött a két legnagyobb márkaértékkel rendelkező hazai klub, a Telekom Veszprém és a Győri Audi ETO KC végzett a második és harmadik helyen.
Arany minősítést kapott viszont szervezőbizottságunk, az EHB 2022 Nonprofit Kft., a legkreatívabb közösségi médiakommunikáció kategóriában lett győztes, az Európa-bajnokságot népszerűsítő influencer kampányunkkal.
Büszkék vagyunk az elismerésre, egyúttal bízunk abban, hogy kommunikációs platformjaink a továbbiakban is elősegítik Magyarország első férfi kézilabda-Európa-bajnokságának sikerességét.
Sportmarketing Díj 2020:
A legkreatívabb közösségi média kommunikáció kategória díjazottjai:
Arany díj: EHB 2022 Nonprofit Kft.
Ezüst díj: SBI Promotion Kft. – Fittparade Gym Sports Festival
Ezüst díj: Budapest Honvéd FC
Bronz díj: Budapest Cowbells
Bronz díj: Molnár Ábel